Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Trenger noe nytt å redigere video på!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-12, 14:00   #14
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger noe nytt å redigere video på!

Opprinnelig lagt inn av Prøvende, her.

Takk for link og råd. Jeg må gå litt i tenkeboksen angående hvor mye penger som skal brukes på dette, og om jeg kan vente til bursdagen min er det vel mulig å få til noe enda bedre. Jeg liker ikke helt å skulle blibundet til Aplle heller, men det er jo veldig bra produkter........

Et lite tilleggsspørsmål, det begynner nok å bli lite minne på denne maskinen også, går det en/er det fornuftig å flytte alt man har på Itunes til en ekstern harddisk, slik at plass frigjøres til videoredigering? Jeg har skjønt at video gjennom USB er ett av elementene som gjør det så treigt, så det vil jeg helst unngå, men om man gjør det med musikk, vil det da bli like bra?

Tusen takk igjen for svar og synsing

Hvilken maskin er det du har i dag? iTunes-dataene kan jo også være upraktisk å ha på en ekstern disk. En mulighet er også å oppgradere til en større disk - og i noen tilfeller evt. en ekstra disk...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.