Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 13:10   #1
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Jeg er dessuten livredd for at vi skal finne på å sende dette til Baku, Erik Saade på steroider, det oser svenskprodusert lang vei, jeg vil spy!

(Kilde: youtube.com)

Gammel 01-02-12, 13:31   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg er dessuten livredd for at vi skal finne på å sende dette til Baku, Erik Saade på steroider, det oser svenskprodusert lang vei, jeg vil spy!

Åherregud. Det verste er at du skal søren ikke se bort i fra at det der slår an!

Gammel 01-02-12, 13:40   #3
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Det er det jeg er redd for, og jeg vet ikke helt hva som er verst av Plumbo og Tooji. Nå ble Reidun Sæther nr 3 i delfinale 1, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vært redd for å sende henne også.
Mine favoritter vinner aldri, så da satser vi på at folk flest er vettige nok til å stemme på Nora og Carburators framfor Prinsen av persia og Plumbo

Gammel 01-02-12, 13:42   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Det er det jeg er redd for, og jeg vet ikke helt hva som er verst av Plumbo og Tooji. Nå ble Reidun Sæther nr 3 i delfinale 1, hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vært redd for å sende henne også.
Mine favoritter vinner aldri, så da satser vi på at folk flest er vettige nok til å stemme på Nora og Carburators framfor Prinsen av persia og Plumbo

Amen!

Gammel 01-02-12, 14:10   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Amen!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 15:28   #6
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(Kilde:
(Kilde:

)
)

Ja, og Reidun Sæther var også helt forjæ.....

Jeg blir nok også skuffet i år som alltid. Jeg oppfordrer alle til å stemme på Nora.

Gammel 02-02-12, 00:58   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tooji er ikke i manges gate, men kan catche noen unge.
Nå har jeg hørt Lise Karlsnes sin låt, den var dessverre veldig kjedelig.
Jeg syns at jeg må legge inn Nora sin sang her - den er faktisk nydelig - håper også mange stemmer på den!

(Kilde:

)

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-12, 21:48   #8
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg likte the Canoes, låt nr 7. De som spilte ufrivillig a'capella men fikk en ny sjans med musikk.

Lise Karlsnes og de armene altså...

Gammel 11-02-12, 21:09   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HAN er til å spise opp!! :dåner:

Gammel 11-02-12, 21:35   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Heia Nora!!!

Håper virkelig hun vinner. Nydelig låt, fantastisk stemme! Bare 16 år!!!!

Gammel 11-02-12, 22:19   #11
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Heia Nora!!!

Håper virkelig hun vinner. Nydelig låt, fantastisk stemme! Bare 16 år!!!!

Det står jo en bra låtskriver bak.
Chrisian Ingebretsen, A1.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.