Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

MGP-tråden 2012

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-12, 22:19   #1
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: MGP-tråden 2012

Det så ut som om Lise hadde hengt et par indianerskalper på hver skulder, besynderlig antrekk

Gammel 04-02-12, 22:21   #2
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Det så ut som om Lise hadde hengt et par indianerskalper på hver skulder, besynderlig antrekk

Jeg var litt overrasket for jeg syntes antrekket var alt annet en flaterende. Hun er jo kjent for å være et stilikon.

Gammel 04-02-12, 22:50   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble litt overrasket av meg selv som synes "Sammen" var litt ålreit likevel. Selv om "vi voksne" ( ) syns jenta dansa forferdelig.

KULT at Bobby Bear & Øien kom videre!! Det hadde vært noe å tatt med seg til ESC!
Annerledes og...hyggelig bidrag!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:52   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

KULT at Bobby Bear & Øien kom videre!! Det hadde vært noe å tatt med seg til ESC!
Annerledes og...hyggelig bidrag!

Håper igrunn disse vinner i kveld.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 18:56   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble faktisk rørt av Noras sang, jo?! Jeg tror den kan ha potensiale til å nå langt i Baku, selv om den kanskje er litt for musical-aktig. Dessuten er hun et så stort talent at det hadde vært kult å vise henne fram for resten av Europa!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:14   #6
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg ble faktisk rørt av Noras sang, jo?! Jeg tror den kan ha potensiale til å nå langt i Baku, selv om den kanskje er litt for musical-aktig. Dessuten er hun et så stort talent at det hadde vært kult å vise henne fram for resten av Europa!

Du husker islandske Johanna i 2009? Hun var en yndig ung dame med lyseblå kjole og en fin ballade et ellers hesblesende år. Hun ble nr 2 Jeg tror fort Nora kan kopiere bedriften, for de låtene som er klare for Baku, er ikke mye å skryte av så langt. Jeg heier på henne, selv om det hadde vært en ære om en legende som Bobby Bare viol representere Norge. Jeg ble utrolig sjarmert av det enkle, elegante oppsettet på scenen, spillegleden, og stoltheten til Petter Øien over å få stå på scenen og synge sammen med Bobby Bare... ubetalelig, da ble jeg rørt

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.