Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man virkelig kalle dette humor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 12:04   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?

Det er humor. Man behøver ikke å like den, eller synes det er morsomt.

Men det er nå engang slik at det dukker opp vitser i løpet av forholdsvis kort tid etter katastrofer, hendelser og episoder som omtales i media eller blant folk flest. Om det er sult, gassing av hele folkegrupper, mordbranner eller skoleskytinger spiller ingen rolle, vitsene kommer.

Gammel 10-02-12, 12:10   #2
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er humor. Man behøver ikke å like den, eller synes det er morsomt.

Men det er nå engang slik at det dukker opp vitser i løpet av forholdsvis kort tid etter katastrofer, hendelser og episoder som omtales i media eller blant folk flest. Om det er sult, gassing av hele folkegrupper, mordbranner eller skoleskytinger spiller ingen rolle, vitsene kommer.

Ja, jeg ser den.

Jeg har nok en tendens til å reagere sterkt med en gang jeg leser ting jeg ikke liker, og klarer ikke helt å se andre sider enn den jeg føler der og da.

Men jeg hadde nok hatt store vansker med å ha denne læreren som forbilde for mine barn. Han kan jo være en flink lærer, en kjemperessurs i klasserommet, og vise gode og positive holdninger der, men jeg tror nok at hans FB-statuser og videoer ville vært godt kjent for i alle fall de eldste elevene. Og for meg hadde det vært vanskelig å forklare mine unger at hans måte å være på utenfor klasserommer var hans greie, og at vi bare skulle forholde oss til hans rolle på skolen.
Eldstemor her har hatt sterk reaksjon etter Utøyatragedien, og jeg vet hun ville ha reagert veldig på slike statuser. Jeg tror hun ville ha hatt vansker med å respektere en lærer på samme måte etter å ha lest slikt.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.