|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?
Jeg er imponert over at du er så tolerant. Skulle ønsker jeg var i nærheten, men jeg klarer det bare ikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er alternativet, da? Sensur av alle ytringer vi ikke liker? Og hvem er 'vi' som skal bestemme hva som er greit?
|
|
|
#3 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke sagt at det er noen alternativ, men jeg synes det er leit at mennesker kan ha slike meninger og slike ytringer. Derfor dessverre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Det er helt klart at folk må få ytre det de ønsker, selv om man personlig tar sterk avstand fra dem.
|
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Sv: Kan man virkelig kalle dette humor?Som lærer i grunnskolen kan man ikke la være å forholde seg til Opplæringsloven. Der står det blant annet:
En lærer som har et politiske standpunkt som går helt på tvers av dette og som flagger det høyt (gjennom FB, filmer osv), mener jeg ikke er skikket til å jobbe som lærer. Om han er f.eks. renovasjonsarbeider, revisor eller har et annet yrke, ville det vært uproblematisk.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|