Sv: MGP-tråden 2012
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Nei, jeg skjønte ikke den jeg. Jeg syns innlegget er helt greit jeg. Men du får selvsagt hisse deg opp over det om du vil. Velkommen til fp, håper du vil trives, her kan du lære mye om mangt. Bruk gjerne mellomrom før smiley. 
Okay, det var ikke noe galt med det innlegget av deg som du siterer. Jeg lette bare etter et innlegg av deg for å, ganske riktig, hevnprikke. Jeg bor ikke på forum, og har ikke så veldig peiling på alle innstillinger og fiksfakserier man kan gjøre her, men akkurat det med rød og grønnprikker skjønner jeg. Sjøl om jeg tydeligvis må ha mer injurierende kraft først... Så at jeg skal få rødprikk av deg med beskjed om at jeg er rar bare fordi jeg ikke likte den MGP-sangen noe videre er muligens ikke noe jeg bør irritere meg over, men sannelig gjorde jeg det lell. Ja, man skal sikkert ikke henge seg noe videre opp i rødprikker, men jeg synes lell de bør brukes med omhu.
Forøvrig er ikke den Toojisangen så verst når jeg har fått hørt den en del ganger! (<- mellomrom før smiley!)
|