Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dette må STATEN ordne opp i!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-12, 12:33   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette må STATEN ordne opp i!

Jeg har vært trygdet selv siden 2006 og er ydmykt takknemlig for velferdssamfunnet som har lagt til rette for at jeg 1) kunne få tid til å stable meg på bena og 2)få en utdannelse inn i et yrke jeg og diagnosen min kan klare.

Det er ikke det samme som at jeg ikke har vært borti ting som ikke fungerer, jeg har hatt mine fighter med NAV og håpløst lang og kronglete saksbehandling. Jeg har bannet og svertet og grått, og jeg kan med sikkerhet si at min rekonvalesensperiode har blitt lenger enn den kunne ha vært hvis ting hadde fungert som det skulle i stedet for at jeg måtte slåss og bevise meg selv hvert skritt på veien.
Likevel blir jeg eitrende forbanna på alle "Dette må STATEN fikse" og det massive angrepet på alle enkeltpersoner innad i systemet. Det må gå an å se det store bildet.
Selv om Systemet NAV ikke har fungert optimalt, har jeg hatt en fantastisk saksbehandler som virkelig har gjort mer en forventet for å hjelpe akkurat meg.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.