|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertiseMin eldste er født i 1990, og satt i bakovervendt babysete (fra IKEA!). Hun var så liten av vekst at setet passet til hun var nærmere 2 år. Etter det var alternativet kun forovervendt sete. Husker forresten at bagnett var det store da, og at jeg følte meg litt som en dårlig mor som ikke hadde det
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise
Ja huff. Husker både søsteren min og venninnen min hadde det. Det de ikke fortalte meg var at ungene hylte hele veien i disse innretningene (begge sine unger, hver eneste kjøretur), så jeg kjøpte denne fordi den gjorde det bra på test og fordi jeg tenkte det var bra for ungen å få ligge flatt om vi skulle kjøre langt. Problemet var at ungen (som mange unger blir) ble uvel av å få bevegelsene i bilen sidelengs i stede for i lengdretningen, så vi kjørte aldri mer enn 10 minutter før vi byttet ut setet med et maxicosi. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise
Vi hadde både bagnett og babysete i 1986, nettet ble bare brukt på veldig lange turer og det var jo veldig greit at babyen kunne ligge nede. Min baby sov ihvertfall veldig godt sidelengs. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Babykos mener de vet og kan mer enn fagekspertise"Foreldreportalen - det bakovervendte forumet som gjør deg i stand til å overleve frontkollisjoner."
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|