Sv: Har du kontakt med skytsengelen din?
Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.
Enig! Signerer! :haifaiver: Men alt det der er vel simple, forslitte og intetsigende utrykksmåter her på FP. Her gjelder det å være nyansert og fancy i sine ordvalg skal man få innpass.
Jeg er enig i at man bør gi litt slack, men jeg synes heller ikke det er slik at folk som ikke skriver på nivå med hvilken som helst kronikk i Aftenposten ikke får innpass. Veldig få her inne gjør det, (undertegnede inkludert) men man blir da stort sett tatt alvorlig likevel. Det jeg synes er rart, er at Husfrua nesten stiller spørsmålstegn ved diskusjonens rett ved å spørre "Er det rart det er krig i verden?" Egentlig kan man jo stille det spørsmålet til en hvilken som helst problemstilling på FP (-Mannen og jeg har kranglet- er jeg urimelig? -Herregud, er det rart det er krig her i verden når sånne bagateller blir til en diskusjon...) og legge ballen død med en gang. At uttrykket er forslitt er en ting, (og høyst tilgivelig i mine øyne) men jeg synes faktisk hun bør tilføre diskusjonen noe annet slik at hun argumenterer for hvorfor det ikke er greit å stille spørsmålstegn ved ML engleopplegg.
|