|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Trøstespiser du? | |||
| Ja |
|
99 | 75,00% |
| Nei |
|
30 | 22,73% |
| Bare brokkoli. |
|
3 | 2,27% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
nju nja njo
|
Sv: Trøstespiser du?Jeg kjedespiser innimellom, men trøstespiser ikke. Tvert i mot, jeg mister all matlyst når verden går meg i mot.
|
|
|
#42 |
|
Epikur
|
Sv: Trøstespiser du?Nei. Det er ikke my drug of choice. Jeg løper meg en tur, kanskje. Ellers blir jeg bare dramaqueen og lar det gå utover mannen min hvis jeg har en dårlig dag.
|
|
|
#43 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trøstespiser du?
Neida, det må bare være riktig is. Ikke en toliters trikolor f.eks. Men ben and jerrys går an. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Der har du en sunn drug of choice. Tror heller jeg begynner med den.
|
|
|
#47 |
|
Epikur
|
Det har ikke vært snn bestandig, altså, før pleide jeg å røyke en hel masse og la være å spise om jeg var stresset.
|
|
|
#49 |
|
Live and let live
|
Sv: Trøstespiser du?Jeg krysset av på ja, men etter å ha lest hva dere skriver, så tror jeg kanskje svaret et nei, likevel?
|
|
|
#51 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Sv: Trøstespiser du?Jeg er heller en kosespiser - tar meg litt sjokolade eller noe godt til kaffen når jeg koser meg. Når jeg er deppa spiser jeg heller mindre... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Trøstespiser du?Jeg trøstespiser, og alle andre grunner-spiser også.
|
|
|
#55 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Utendørs
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trøstespiser du?Jupp! Det hender. Jeg kan også finne på å ta et trøsterødvinsglass. Så det gjelder å ha mest sunne alternativer i huset. Men jeg husker ikke sist jeg gjorde det, noe som tyder på at livet egentlig må være ganske ålreit for tiden. *Bank i bordet*
|
|
|
#56 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Trøstespiser du?Jeg stresspiser mer enn trøstespiser, særlig hvis jeg er psykisk sliten, da er veien til skapet kort. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
Sv: Trøstespiser du?Nei. Jeg er i motsatt ende, spiser ingenting når jeg er nedfor, sliten eller har det tøft
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|