|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beretninger om begynnelserJeg har heller ikke sett programmet, men jeg synes det er viktig folkeopplysning å gi innblikk i denne type situasjoner og andre vanskelige hendelser som man kan støte på i løpet av livet. For noen fordi de kan havne i situasjonen selv. For de fleste andre fordi man kanskje evner å vise litt større empati når noen nært oss havner i tilsvarende situasjon. Det er vanskelig å vise forståelse for en situasjon som er helt fremmed for oss, og det er kanskje litt lettere dersom man forstår litt mer av hva vedkommende går gjennom. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Beretninger om begynnelser
Det var omtrent dette jeg satt og prøvde å formulere. Jeg så det siste kvarteret og syntes det var fint lagd, og jeg tenkte nettopp det samme: at det var sterkt av disse foreldrene å dele sorgen (og gleden) sin med oss og gi oss et innblikk i hvordan noe slikt kan oppleves.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Veldig godt poeng. Jeg så nesten hele episoden i går, og syntes den var fint laget.
|
|
|
|
#4 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er ett veldig godt poeng, jeg kaller det ikke underholdning, men folkeopplysning! For oss som selv har opplevd noe av det som blir vist, så er det veldig godt å se at det blir satt fokus på. Det å miste barn, kanskje spesielt før de blir født, er det mye tabu rundt og det er ett tema som er vanskelig å snakke om for mange...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|