|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor en skal mene så mye om sånt, jeg. Det kan hende denne ungen faktisk hadde vondt fordi h*n var stiv og støl, det er jo umulig å vite? Jeg skjønner at en må vurdere sine egne unger, og kanskje særlig hvis de er "vonde i viljen" eller skulkesjuke eller hva det nå er, men trenger en å vurdere andres? Jeg blir alltid litt matt av sånt.
|
|
|
|
#2 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?
Jeg gjør dessverre det, da jeg leser flere underlige meldinger hver uke. Og jeg synes det er skremmende når enkelte elever er borte fra ca halvparten av gymtimene pga. småvondter. Fravær fra skolen er også altfor høyt på enkelte, og hos oss er det dessverre en tendens til at ungene holder seg hjemme (for foreldrene sier de ikke kan tvinge de på skolen) for småting. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?"Per var hjemme i går, fordi vi er tette i hodet alle sammen."
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|