|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Vi reiser forresten nesten alltid med SAS, men så har mannen endel reisedøgn og har alltid poeng å brenne av der. Vi prøver gjerne Ryanair, men er det noe man bør tenke på når man velger de? Er det kun håndbagasje, og hvor mye kan man ta med osv.? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
De er strenge på vekt- og kollirestriksjonene, og tillatter som regel bare 1 stk. håndbagasje, slik at tax free-poser utgår. Men kjenner man reglene, så går alt på skinner. Jeg har aldri hatt problemer med dem, har ikke mistet bagasje, fly har sjelden vært forsinket, servicen er ikke all verden, men jeg har aldri blitt DÅRLIG behandlet (og jeg er raskt ute med å klage på slikt, altså).
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Les bagasjereglene nøye. Og sett av hele dagen for reise og hjemreise til reising på forhånd. Det har skjedd meg flere ganger at de flytter avgangene med flere timer på kort varsel.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|