Sv: Hei Bina; denne kan du få lov til å kritisere
Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.
Jeg er faktisk enig i noe av det bina sier. Jeg ser ikke hvorfor vi skal bidra til at videoen av ei lita jente som latterliggjøres spres ytterligere ut på nett. Selv om den opprører oss. Det er galt å bruke henne for å more de voksne, og det er galt å bruke henne for å sjokkere de voksne. Foreldrene hennes er muligens både idioter og rasister, og vil man sette søkelys på alle rasistene i USA så går det an å gjøre det uten å spre en video av et uskyldig barn som prøver så godt hun kan å gjenta det de voksne sier, uten helt å greie det.
Stakkars jente.
Jeg har tidligere sagt hva jeg mener om at vi er så flinke til å videreformidle private bilder av kjendiser fra mobiler på avveie, uten å tenke på at disse har familie og, sjokkerende nok, følelser. Jeg synes ikke det er bedre å videreformidle videoer av uskyldige barn som ikke har bedt om dette.
Men når det er sagt, å si at Sitron ved å linke til denne videosnutten bidrar til å spre budskapet til KKK blir for meg helt søkt. Jeg tviler sterkt på at du hadde sagt dette hvis videosnutten var lagt ut av noen andre, og at ditt navn ikke var nevnt i overskriften (voksent gjort forresten, Sitron ). Når skal dere lære dere å skille sak og person egentlig?
Der måtte jeg dele ut min andre offentlige prikk, i om at jeg ikke fikk prikke deg, Lille My: