Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Brun S-Max

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 21:22   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brun S-Max

Å, den var fin!! Vi har den vanlige koksgråe fargen, og den er så kjedelig. Hadde byttet den ut med brun hvilken dag som helst.

Gammel 12-03-12, 21:27   #2
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns den koksgrå er fin. Var sånn vi egentlig skulle ha

Var inne på Ford.no nå, og den brune de har der er nesten gullfarget. De har ikke den fargen som jeg mener her.

Gammel 12-03-12, 21:52   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Jeg syns den koksgrå er fin. Var sånn vi egentlig skulle ha

Var inne på Ford.no nå, og den brune de har der er nesten gullfarget. De har ikke den fargen som jeg mener her.

Dere kan jo bytte med oss! Bare glem at vår er 2009-modell, den er jo riktig farge.

Gammel 12-03-12, 21:28   #4
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Veldig fin farge.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 21:58   #5
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Å, den var fin!! Vi har den vanlige koksgråe fargen, og den er så kjedelig. Hadde byttet den ut med brun hvilken dag som helst.

Jupp, jeg maser på mannen nesten daglig om at jeg vil bytte ut den kjedelige koksgrå, med denne, den er bare lekker!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.