Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 17:06   #13
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Mulig det er feil av meg å linke til noen blogger, samtidig som blogger jo er offentlige.

Men denne bloggen her deler ganske mye, mor skriver om dårlig økonomi, ber om penger fra sine lesere osv. Vet ikke helt hvor kult det er å bla gjennom dette når man er 15.

Mens denne bloggen her er om en annen ung mamma, som balanserer (?) mellom å legge ut fine bilder av barnet sitt og festebilder/glamourlookalikebilder. Småkleint.

Ingen av disse driver vel fasadebygging (slik jeg tenker på ordet...). men det går vel en grense et sted hvor mye om barn og barns oppvekstmiljø man bør dele. Synes jeg.

Og dermed blir det kanskje feil å linke til dem? Vet ikke helt.

Sist redigert av Pelle : 13-03-12 kl 17:12.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.