Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ungkarskvinnen, mandager på Fem

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-12, 20:00   #30
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ungkarskvinnen, mandager på Fem

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg tror jeg må laste ned ungkaren fra nettet for han var jo så søt når han var med som frier. Nå får jeg med meg en gammel runde (Jake Pavelka) på formiddagene, og rister oppgitt på hodet over at han faktisk velger Vienna til slutt. Fyren kan jo ikke være helt vel bevart.

Det er akkurat det, hadde liksom litt store froventinger til han, men de ble fort lagt død da jeg så hvem han valgte, (har sett to episoder). Nå gidder jeg nok ikke bruke tid på han, trur eg..

Så litt på Jake-sesongen, hun var vel ihvertfall ikke ondskapsfull, var hun vel? Mye "fornuftig" man skal bry hodet sitt med..

Men hun Jenna, i Ben-sesongen, det da være en skuespiller som er hyret inn?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.