|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: Aktivitetsskolen - halv-eller heldagsplassMuligens ett dumt sprøsmål men kan man ha feks 80% plass å så likevel bruke den hver dag men bare i noen få timer om dagen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Aktivitetsskolen - halv-eller heldagsplass
Dette tror jeg kommer veldig an på organiseringen. Hos noen vet jeg at man kan redusere som man vil, andre har sånn at med reduksjon kan man ikke være hver dag etc. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Xian har barn i Oslo, og her velger man enten full plass eller 12-timersplass. Andre alternativer finnes ikke.
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Storebror elsker det også. Igår var lillesøster syk, og da fikk han oppfylt sitt største ønske, nemlig å være der til halv fem (jeg lot ham velge tiden). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan man ikke hos oss, men der går det ikke oppdelt i timer i det hele tatt. Da har man enten plass 1, 2, 3, 4 eller 5 dager i uka, eller full plass annenhver uke som er mulighetene. Så har vi 60% plass så har vi 3 dager i uka uansett om det er skole eller ikke, sånn at vi har de tre dagene fulle dager de dagene det ikke er skole eller om det er planleggingsdager. På vår skole så er de greie så jeg av og til kan bytte dager ved behov, men til vanlig har vi fast avtale. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kan ikke det. Hos oss er det enten 100% plass eller 50. De som har 50 % får 2 dager på SFO en uke, 3 dager neste. Er det rart at omtrent alle har 100%?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|