Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 23:58   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny type BH - er det noen som har prøvd UnBRA?

Om de kommer i 75G er jeg klar som et egg jeg.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 00:19   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Tuller du nå, eller finnes det bh'er i G-cup? :uvitende B/C-cupjente:

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 00:22   #3
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan henger den fast? Limes den med selvklebende lim? Magi?
Dette skjønner jeg ikke.

Gammel 28-03-07, 00:27   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jepp. :ser på lappen min:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:29   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isj, kan heller bruke ducktape....*økonomisk*

De funker kanskje til sitt bruk, men får hindre tyngdekraftens innvirkning vil den nok funke dårlig...

Gammel 28-03-07, 10:22   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg bruker 65 G

Shopper ikke akkurat bh på HM nei

65 G? Da er du enormt smal rundt ryggen, med noen enorme mugger ...

Lola, er det deg?

Gammel 28-03-07, 10:44   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Lola, er det deg?

Nei men har stusset over 65 størrelsen jeg og.
Kanskje det er jeg som bruker feil undertøystørrelse mener jeg.
Men tror seriøst jeg ville fått pustestans i 65 altså.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 11:07   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Nei men har stusset over 65 størrelsen jeg og.
Kanskje det er jeg som bruker feil undertøystørrelse mener jeg.
Men tror seriøst jeg ville fått pustestans i 65 altså.

De fleste bruker jo for stort rundt ryggen har jeg hørt...Jeg har rygg som en russisk bryter og har 75 rundt ryggen...

Gammel 28-03-07, 20:52   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

65 G? Da er du enormt smal rundt ryggen, med noen enorme mugger ...

Lola, er det deg?

Fikk ikke sett bilde da? !

Jeg brukte en stund 70FF. Men til slutt måtte jeg ha den på det strammeste, så da anbefalte hun å gå ned til 65 G istedet.
Litt trang i starten, men de går ut. Nå passer den helt fint

Jeg har ikke SÅÅ store pupper da, men fordi jeg går ned såpass mye rundt, må jeg opp i cup.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 00:01   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ikke sett bilde da? !

Jeg brukte en stund 70FF. Men til slutt måtte jeg ha den på det strammeste, så da anbefalte hun å gå ned til 65 G istedet.
Litt trang i starten, men de går ut. Nå passer den helt fint

Jeg har ikke SÅÅ store pupper da, men fordi jeg går ned såpass mye rundt, må jeg opp i cup.

Så rart.

Da jeg var på mitt tynneste, fra ca 18-20 år(og da var jeg STYGGTYNN) brukte jeg 75 B. Kunne godt brukt 75 C, men jeg brukte litt for liten BH, kuin for å få puppene så langt opp mot halsen som mulig ...

Gammel 28-03-07, 08:08   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 65 G

Shopper ikke akkurat bh på HM nei

Gammel 01-04-07, 22:23   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Tuller ikke nei, jeg ligger mellom G og H cup så vet du det

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 21:39   #13
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lenge siden jeg har vært innom her, ser jeg.

Og jeg trodde venninnen min med DD hadde store pupper! Hennes problem er at hun er smal rundt ryggen og bruker "stor" (skjønner nå at det ikke er schvær ) bh. Kan jeg tipse henne om gode merker som har str 65-70 i D/DD(/E?) cup?

Gammel 03-04-07, 21:43   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Lenge siden jeg har vært innom her, ser jeg.

Og jeg trodde venninnen min med DD hadde store pupper! Hennes problem er at hun er smal rundt ryggen og bruker "stor" (skjønner nå at det ikke er schvær ) bh. Kan jeg tipse henne om gode merker som har str 65-70 i D/DD(/E?) cup?

Mitt favorittmerke er "Fantasie"
De er glimrende, og LØFTER virkelig slappe pupper .

Gammel 04-04-07, 00:48   #15
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Mitt favorittmerke er "Fantasie"
De er glimrende, og LØFTER virkelig slappe pupper .

Har søkt på nett og funnet link. E-post sendt.

Gammel 04-04-07, 08:46   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

den der unBRA - blir den festet med dobbelsidig tape *treg som lurer på det først nå* - Kjenner smerter i brystvortene bare ved tanken...

Gammel 28-03-07, 01:41   #17
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Frem til det får vi tape dem akkurat over brystvortene, og prøve å samle dem så mye un-braen klarere...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 01:55   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Det var faktisk en lang tråd om denne BH på NM. De med små, faste pupper syntes den virket fint og formede pent, mens de mere storbarmede og dem som trengte støtte ikke planla noen raid på butikkene.

Gammel 28-03-07, 10:45   #19
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det var faktisk en lang tråd om denne BH på NM. De med små, faste pupper syntes den virket fint og formede pent, mens de mere storbarmede og dem som trengte støtte ikke planla noen raid på butikkene.

Dette kan jeg bekrefte. Den løfter ikke noe særlig. Men den gjør sånn at man ikke har en pupp under hver arm. Men har man hengepupper så tror jeg at jeg ville stått over uansett.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.