|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei. Vel, kanskje akkurat nå. No shit, Sherlock, liksom.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Som flere over: Nei, det er ikke flaut, men jeg vil helst ikke treffe noen jeg kjenner mens jeg gjør det. Og så er jeg nokså følsom for reaksjonen til personen bak disken, jeg vil ikke gratuleres eller smiles lurt til, ellers takk.
|
|
|
#3 |
|
godt brukt
|
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Nei ikke flaut, men det kommer an på hvor jeg kjøper testen. Altså om det er noen jeg kjenner bak meg i køen. Det er en liten by jeg bor i og det er ikke alltid jeg vil at naboen skal vite alt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?synes ikke det er flaut men har valgt å kjøpe på apoteket like vel. Vil ikke møte svigermor på apoteket (hun er der ofte |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Signerer Mandarin, jeg bor ikke i en liten by, men likevel et lite sted som sogner til dette lokalapoteket |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg synes ikke det er flaut, og har heller ikke inntrykk av at den jevne SG-er synes det. Det jeg eventuelt kunne ha opplevd som pinlig, er den store mengden graviditetstester jeg har handlet inn gjennom flere år. Skal innrömme at jeg har rullert mellom apotekene, ja.
|
|
|
|
#7 |
|
Javel
|
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
Signerer denne jeg. Nå bor jeg vel strengt tatt ikke i en by, men på en liten plass og det er stor fare for å treffe noen kjente på apoteket.
|
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Det demrer jo for meg at flere ble småirriterte ( eller veldig irriterte ...? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Sv: Syns dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jada, etter at jeg var inne på SG før jeg ble gravid med minstemann gikk det jo opp for meg at mange testet hver eneste måned. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Snikende tiger
|
Litt på sidelinjen...
|
|
|
#13 |
|
Snikende tiger
|
Når jeg tenker nærmere etter, så var det det også, for jeg hadde glemt å gjøre det kvelden før, så jeg måtte stå opp når Tigermannen skulle gå (dette var en lørdag morgen, og jeg er definitivt b-menneske) og gjøre det da. Er vel litt annerledes når man er 7 uker og 7 mnd på vei og da.
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synd dere det er flaut å kjøpe graviditets-tester?Jeg synes ikke det er flaut å kjøpe tester, men liker det ikke. Den som står bak disken kunne finne på å si en eller annen kommentar (selv om jeg vet at de ikke skal gjøre det), eller jeg kunne treffe på noen kjente. Har bestilt en del tester på nettet, men noen ganger må jeg bare på apoteket, siden det er et par ganger jeg ikke helt har trodd på resultatet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Da jeg var gravid med 10 åringen så tok jeg en test en ettermiddag rett etter jeg kom fra apoteket, den var negativ, men jeg hadde kjøpt 2 tester og følte meg gravid så jeg tok en test morgenen etter og den var klar positiv,.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|