Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg ditt inngangsparti!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 22:09   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg ditt inngangsparti!

Amor :

Vårt egner seg ikke her, skal gjøres om, men det blir nok ikke i år(har nok av andre ting.).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 23:26   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Amor :

Enig! Fy flate, det er det koseligste jeg har sett! Ser litt sånn dansk ut, liksom. Murhus. Ser ut som en skikkelig diger eiendom på landet. :misunnelig:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 09:05   #3
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Enig! Fy flate, det er det koseligste jeg har sett! Ser litt sånn dansk ut, liksom. Murhus. Ser ut som en skikkelig diger eiendom på landet. :misunnelig:

Tusen takk for gode ord alle sammen! Dere er så søte!

Litt morsomt det du sier med at huset ser litt dansk ut, for her er det nemlig en danske (byens danske baker) som bygget ut huset i sin tid og mestret å sette sammen gammelt og nytt på en mesterlig måte.

Huset, eller ihvertfall deler av det, er opprinnelig fra slutten av 1800-tallet. På 90-tallet kjøpte altså denne danske mannen huset og bygget ut og opp og gjorde store forandringer. Dette nye ble bygget i murstein.

Personlig var det dette jeg falt fullstendig for da jeg kom hit første gang på jakt etter nytt husvære. For meg var det ikke noe vits i å lete lenger etter å ha kommet hit, for å si det sånn. Siden den gang har jeg bokstavlig talt klort meg fast etter samlivsbrudd og diverse.

Hele vinteren lengter jeg bare etter å flytte ut til hage og uteplasser igjen.

Gammel 26-03-12, 09:14   #4
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Emneord
inngangsparti inspirasjon

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.