|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplassHar ingen erfaring fra Tyrkia, men kunne tenkt meg å reise til Georgiopoulis på Kreta. Mulig dette lille, enkle leilighetshotellet blir litt lite for dere, men ser veldig koselig ut synes jeg:
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass
Takk, men der var det ingenting ledig i det tidsrommet vi reiser (tidligst 13 juli ettermiddag, lørdag 14 juli eller søndag 15 juli). Ellers hørtes det veldig idyllisk ut.
|
|
|
#3 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplassHvor i Spania ligger leiligheten du har sett på? Det går jo mange fly til Alicante og Malaga, men dere reiser vel en av de helgene med absolutt størst trafikk så jeg hadde ikke tatt sjansen på å bestille leilighet før jeg hadde sjekket flybilletter. Leiebil i Spania er veldig kurant! Flybilletter til Barcelona pleier å være ganske dyre. Det er forresten ca 6-7 timers kjøretur fra Barcelona til Alicante. Det gir en pekepinn på avstandene.
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplassJeg hadde blitt veldig forvirret av å gjøre det sånn. Titting rundt om forvirrer bare enda mer og gjør fristelsene enda strørre.. det er alltid et finere sted..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|