Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Verdens enkleste ferie med 3 barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-12, 22:34   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barn

Mitt supertriks når du reiser med så lite barn, ta med den "ordentlige" vogna. Jeg er så glad vi ikke falt for fristelsen å ta en liten paraplytrille, vi tok Teutoniaen, tross vekt. Det var utrolig godt å ha en vogn med god fjøring, ungen brukte vogna og bagen som seng på natten, og den var luftig og god med masse skygge på dagtid. Masse plass til å stable håndklær og strandleker på under, på vei til og fra strand, og masse ekstra pakkeplass til diverse (bleiepakker, håndklær osv) på flyet.

Vi dro til Mallorca når minste var 4 mnd, bestilte plasser helt foran i flyet og bestilte babyseng under flyturen. Jeg bar henne i sjal fra innsjekking og ombord på flyet. La henne i sengen, og hun sov hele flyturen, tok henne opp og la henne i sjalet igjen. Samme på tur hjem.

Kos dere masse på tur!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.