Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jakt på egg

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 01:54   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jakt på egg

Fra 1990 i Norge i følge dette:

http://no.wikipedia.org/wiki/Påskehare

Gammel 01-04-12, 02:38   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjorde det da jeg var liten. Eller det vil si at mamma begynte å gjemme eggene på et eller annet tidspunkt, så husker ikke når. Har ikke alltid gjort det med andre ord.

Vi har gjort en annen vri her hjemme. Vi legger ut gåter/clues på hvor eggene befinner seg. Sikkert rundt 8-10 stk før de finner eggene. Dette er minst like gøy som eggene for barna og de gleder seg veldig til jakten

Gammel 01-04-12, 05:49   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Fra 1990 i Norge i følge dette:

http://no.wikipedia.org/wiki/Påskehare

Det var da en særdeles lite troverdig artikkel. "det sies at påskeharen er i syden".

Jeg er født i '74 og i har hatt ulike former for påskeeggjakt mye lenger enn fra jeg gikk på videregående altså.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 10:33   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det var da en særdeles lite troverdig artikkel. "det sies at påskeharen er i syden".

Jeg er født i '74 og i har hatt ulike former for påskeeggjakt mye lenger enn fra jeg gikk på videregående altså.

Jeg er også født i '74, og har lett etter påskeegget mitt hver påskeaften siden jeg var bitteliten.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.