|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Hasjrøyking og bilkjøring
|
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Det er for eksempel ganske så effektivt mot smerter og cellegiftkvalme...
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det argumenteres ofte med at det ruspolitisk er en fordel med legalisering, fordi stoffet i seg selv er mindre skadelig enn mange av de lovlige rusmidlene, og en legalisering vil føre til at færre blir avhengige av tyngre stoffer. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Ok, jeg mener vel at det er et argument for å forby alkohol, heller enn å legalisere hasj. Hvordan ligger Nederland ann i forholdt til tunge misbrukere (altså folk som missbruker tyngre stoffer) og rus/bilkjøringsproblematikk feks? Det vil jo være veldig relevant.
|
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Øh ja så klart. Jeg svarte egentlig bare på den ene fordelen som finnes med THC? TCH?
MÅ man ikke? Det må vel et vedtak på det for å få lov til å bruke det medisinsk?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må nok et vedtak til for å kunne bruke det, lovlig, medisinsk. Men det er ikke nødvendig å legalisere det (fri bruk) av den grunn. Som nevnt av andre er jo morfin legalt som medisin, men ikke legalisert til fri bruk av den grunn.
|
|
|
#8 |
|
Metallica!!
|
Ja jeg ser den, jeg argumenterte egentlig kun for medisinsk bruk, for meg er det helt hinsides å i det hele tatt tenke på legalisering som i fri bruk.
|
|
|
#9 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kopiert fra Wikipedia. |
|
|