Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæresele eller bæremeis?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-12, 11:01   #30
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Jeg synes at mei tai er veldig stødig, men vi kommer nok til å gå til innkjøp av en Ergo el.l. til nestemann, siden mannen syntes det var fryktelig styrete med knytingen.

Jeg prøvde både Ergo, Beco, Angelpack og Butterfly før jeg kjøpte mei tai forresten, men jeg syntes bærekomforten var overlegen med mei tai. Men Det er vel som med det meste annet smak og behag.

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Men hvis de 15-20 kiloene, i tillegg til feil tyngdepunkt, også gynger frem og tilbake og veiver med armene blir belastningen veldig mye større enn med en tung sekk.

Spørs hvor tung sekk man er vant til å bære.

Neida, jeg skjønner det. Og jeg foretrekker sele fremfor meis pga. bærekomfort, men ikke på turer når jeg blir svett. Vil jo helst unngå å smelte ungen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.