Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[2012] S.O.S - BH-hjelpen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-12, 22:34   #10
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [2012] S.O.S - BH-hjelpen

Jeg har vært på Change og fått sånn passelig bra hjelp. De så fine ut der og da, men i bruk fungerer de ikke optimalt. Jeg har lurt på hvor jeg bør dra og ser jeg har fått svaret i denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg bruker 75D og noen ganger 80D. Det er jo enorm forskjell på hvordan ulike bh-er sitter på og former, og hvor behagelige de er. Jeg har vært et par ganger i gode undertøysbutikker (bl.a. LaLina og en i London), og blitt målt og fått forslag til hva som passer, men jeg syns ærlig talt jeg klarer å finne ut det like bra selv. Hvis man har større pupper er det mer stapp- og dytt- potensiale, og det er de vel ofte flinke på i sånne butikker.

Men det er jo akkurtat det det dreier seg om, så jeg er vel ikke så veldig snurt . Jeg husker jeg rimelig da jeg mente damen hadde funnet frem for stor cup og hun ba meg "dra frem pupp fra under armen".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.