|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsatsSkole er obligatorisk. Frivillig innsats for arrangementer i nærmiljøet er frivillig. Jeg tror jeg hadde blitt litt trassig dersom jeg ble satt opp på ei arbeidsliste i forbindelse med 17. mai eller et annet arrangement uten å bli spurt, jeg står fritt til å reise bort den dagen om jeg vil. Har man sagt ja til å være foreldrekontakt eller sitte i en kommite blir det noe annet, men jeg er ikke "medlem i skolens 17.mai-feiring" fordi jeg har skolebarn. Så ja, jeg synes det er helt greit å ikke stille om man ikke deltar. Om man deltar har man vel et slags moralsk ansvar for å ta sin del.
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats
Mange skoler har fastlagte rutiner for hvilke klassetrinn som har ansvar for ulike forhold. Dette gis det beskjed om i god tid. Så noen år er det mye å gjøre, noen år slipper man billigere unna |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats
Like fullt er det ingenting skolen kan pålegge noen hvis de ikke er enige. Stort sett er det en slags enighet om at det er sånn man gjør det, men hvis det ikke er en slik enighet kan man ikke tvinge noen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|