Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 19:17   #34
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er dine rotepunkter i hjemmet?

Vi har akkurat flyttet, så jeg vet ikke helt hvor rotepunktene kommer til å bli, men det skulle forundre meg mye om jeg plutselig skulle klare å legge klærne mine inn i skapet eller i skittenstøykurven etter bruk i stedet for i en stor haug på gulvet foran senga - det er vel mitt verste punkt, i tillegg til alskens papirhauger rundt om. Jeg er forøvrig veldig skuffet over at ikke de utallige billassene vi kjørte til Brobekk før vi flyttet ikke merkes over hodet nå som vi forsøker å rydde alt på plass i det nye huset, på tross av at det er godt med skap og boder her. Tingene våre motsetter seg å bli ryddet, tydeligvis.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.