|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsats
Dette skjønte jeg ikke. Hvorfor er det dumt at et trinns foreldre har ansvaret for TV-aksjonen? Jeg trodde det var vanlig, det er i hvert fall slik her. Det er barna som går, men med noen foreldre som følge.
|
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsatsJeg har i alle fall erfaring med at det faktisk er de som allerede har fullt opp som gjerne stiller opp. De med gjerne mange unger eller ørten andre engasjementer i fotball, turn eller liknende. Og de som er alene med unger er også blandt de som stiller opp, men da har med ungene, som er en selvfølge, for eller så kunne de jo ikke hjulpet til. Det som irriterer meg mest er de som absolutt aldri stiller opp uansett hva det er og aldri påtar seg noe som helst frivillig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fordi det er en frivillig sak som ikke har noe med skolen å gjøre? Ei heller barna, sånn annet enn å lære de noe om å vise omsorg.
|
|
|
#4 |
|
Er frisk!
|
Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsatsJeg trodde det var ungene som gikk, jeg. Det er det her. Det er forøvrig heller ikke skolen som fordeler oppgavene, men FAU.
|
|
|
|
#5 |
|
drømmende
Her ser de ikke at de ikke kan tvinge, så dermed blir bygdedyret enda større.
|
|
|
#6 |
|
drømmende
Sv: Skolearrangementer og foreldreinnsatsIkke tenkt så nøye gjennom problemstillingen. Opplevde det bare som ukomfortabelt nå sist fordi vi ikke var informert, og det hele kom som en telefon med spørsmål om vi hadde glemt å møte opp. Så jeg er litt usikker på om det mangel på informasjon eller tvangen som ble største irritasjonsmomentet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|