|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Aktiv på facebook?Jeg er veldig lite aktiv på facebook. Klart det er hyggelig å følge med gamle venner, men det er ganske mye som er totalt uinteressant også der inne syns jeg. Blir litt kjedelig og er en tidstyv jeg velger bort til fordel for annet fjas.
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktiv på facebook?HAr også lukket profil hvor kun venner får se min side. Ikke alle de får se alle bilder heller. De på jobben er i en egen kategori og får ikke se alle mine bildemapper.
|
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Aktiv på facebook?Eg er ikkje superaktiv via profilen min, og restriktiv med kva eg legg ut, men kommenterer mykje andre sine oppdateringar. I tillegg er eg med i fleire lukka grupper og bruker chatten mykje. Det er moro til sitt bruk! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Aktiv på facebook?
Det er utrolig mye uinteressant folk kan skrive der. Og det tar mye av tiden som jeg burde ha brukt til noe mer fornuftig. Men fordet må jeg inn og kikke. Kanskje flere ganger til dagen. Skjønner ikke hvorfor... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|