Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Aktiv på facebook?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-12, 09:40   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktiv på facebook?

Jeg er veldig lite aktiv på facebook. Klart det er hyggelig å følge med gamle venner, men det er ganske mye som er totalt uinteressant også der inne syns jeg. Blir litt kjedelig og er en tidstyv jeg velger bort til fordel for annet fjas.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 10:00   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

HAr også lukket profil hvor kun venner får se min side. Ikke alle de får se alle bilder heller. De på jobben er i en egen kategori og får ikke se alle mine bildemapper.

Er derinne hver dag men legger ikke alltid ut noe på min side men kommenterer ofte hos andre.
Har en venninnne som legger ut sånn som " tid for en kaffe" "nå skal det bli deilig med massasje" "da er neglene fikset" osv... Jeg er ikke helt der men skryter litt av gutta mine, det går det vel mest i.

Gammel 19-04-12, 11:07   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er ikkje superaktiv via profilen min, og restriktiv med kva eg legg ut, men kommenterer mykje andre sine oppdateringar. I tillegg er eg med i fleire lukka grupper og bruker chatten mykje. Det er moro til sitt bruk!

Ein bekjent hadde nyleg tre døgn med live-oppdateringar frå fødsel, "minutt-for-minutt". Slikt kjenner eg blir litt i overkant.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 19:46   #4
MoV
Aktiv

Medlem siden: Feb 2011
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er veldig lite aktiv på facebook. Klart det er hyggelig å følge med gamle venner, men det er ganske mye som er totalt uinteressant også der inne syns jeg. Blir litt kjedelig og er en tidstyv jeg velger bort til fordel for annet fjas.

Det er utrolig mye uinteressant folk kan skrive der. Og det tar mye av tiden som jeg burde ha brukt til noe mer fornuftig. Men fordet må jeg inn og kikke. Kanskje flere ganger til dagen. Skjønner ikke hvorfor...

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03.