Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan snakker vi med ungene om rettsaken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-12, 08:17   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan snakker vi med ungene om rettsaken

I dag tidlig spurte minsten om hvorfor de sa navnet til ABB på radioen hele tiden. Så da tok vi en kort seanse på det. Han la til at da var jeg veldig lei meg, og at jeg trodde venninnen min var død. Han husker den tiden veldig godt virker det som.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 08:55   #2
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan snakker vi med ungene om rettsaken

Vi har ikke snakket så mye om rettsaken med ungene. Minste har ikke spurt noe i det hele tatt. Eldste har sett litt på tv sammen med oss. Han er en som suger til seg informasjon og da er det bedre at han ser det med oss og vi snakker sammen enn at han leser nettavisene alene eller papiravisen.

De to yngste skjermer vi litt. Men jeg tror vi skal snakke litt med dem nå i helgen om hva de tenker om dette. Finne ut hva de har fått med seg. De har hatt uteskole hele uken, så det har ikke blitt snakket om i skolesammenheng.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.