|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli mer diplomatisk?
Dette kan trenes opp ja. Jeg har spesielt utviklet meg i forumsammenheng synes jeg, eller dvs, fått mye trening på dette i forumsammenheng. På forum kan man være veldig bastant og svart hvitt, og når jeg tenker tilbake til mine første forumår så kan jeg se at jeg var sånn. Nå klarer jeg å se ting fra flere sider. En ting er å ikke trekke konklusjoner for fort, og tenke seg om. Samt automatisk tenke på de andre sidene av saken.
|
|
|
#2 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan bli mer diplomatisk?
Forum og blogg har lært meg mye, både om meg selv, men også om kommunikasjon og psykologi. På forum møter en andre personligheter enn man ellers gjør og folk fra ulike miljøer og steder i landet. Jeg vet ikke om jeg har endret min måte å kommunisere på, men jeg er nok blitt mer bevisst og kresen på hva jeg legger engasjementet mitt i. Å delta i lange tråder gjør jeg sjelden, for det er strevsomt å følge opp. Har et visst behov for å gjøre meg forstått og misliker å ikke blir forstått eller tillagt meninger. Å ikke kunne forklare meg er det verste. Hindringen ligger i meg selv.
|
|
|
|
#3 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvordan bli mer diplomatisk?Skilpadda sier det veldig veldig bra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|