Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

På jakt etter "ny" bil

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 14:09   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På jakt etter "ny" bil

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Og så ville jeg styrt unna Suzuki Baleno...

Fordi at? Vi har den som nr.2-bil, og aldri hatt problemer med den. Vinterstid er det stort sett jeg som kjører den siden mannen er bedre til å kjøre på vinterføre (når det er glatt), og jeg ikke klarer å få S-max'en opp bakken til huset.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 14:31   #2
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Fordi at? Vi har den som nr.2-bil, og aldri hatt problemer med den. Vinterstid er det stort sett jeg som kjører den siden mannen er bedre til å kjøre på vinterføre (når det er glatt), og jeg ikke klarer å få S-max'en opp bakken til huset.

Flott at dere er fornøyd! Men for oss ble de i den aldersklassen HI nevner en skranglekasse uten like og venninnen min opplevde det samme. De har noen dyre feil som ofte dukker opp. Gearkasse og bremsefeil for å nevne et par. Så er det også de som synes bilen er grei, så det blir vel som baken det her

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 22:45   #3
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Flott at dere er fornøyd! Men for oss ble de i den aldersklassen HI nevner en skranglekasse uten like og venninnen min opplevde det samme. De har noen dyre feil som ofte dukker opp. Gearkasse og bremsefeil for å nevne et par. Så er det også de som synes bilen er grei, så det blir vel som baken det her

Aha Vi har en 2000-modell som fungerer helt fint foreløpig i alle fall. Har hatt den i halvannet år, og den går som ei klokke.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.