Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ikke skylle oppvasken før man setter den inn i oppvaskmaskinen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-12, 15:22   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke skylle oppvasken før man setter den inn i oppvaskmaskinen?

Et par ganger i uka? Her går den et par ganger til dagen. Jeg baker en del, og bare etter en slik seanse er jo maskinen rimelig full. Og gryter etc. etter middagen tar også mye plass.

Gammel 29-04-12, 15:52   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Et par ganger i uka? Her går den et par ganger til dagen. Jeg baker en del, og bare etter en slik seanse er jo maskinen rimelig full. Og gryter etc. etter middagen tar også mye plass.

Alt av gryter vaskes, av en eller annen grunn, for hånd. Jeg setter heller ikke på maskina før jeg virkelig må, ettersom jeg synes oppvaskmaskintømming er ca. det kjedeligste i hele verden.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 15:57   #3
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Alt av gryter vaskes, av en eller annen grunn, for hånd. Jeg setter heller ikke på maskina før jeg virkelig må, ettersom jeg synes oppvaskmaskintømming er ca. det kjedeligste i hele verden.

Jeg tror jeg vasker for hånd fordi en må skrape bort så mye rester fra kantene at en like gjerne kan ta alt. Hvis jeg setter lasagneform med rester på kantene i oppvaskmaskina, så sitter det igjen litt. Kanskje jeg har litt gammel maskin, det blir sikkert mer effektivt jo nyere maskin en har.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 22:08   #4
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Som om eg skulle ha skrive det sjølv!!

Gammel 29-04-12, 17:33   #5
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi kjører en gang hver dag eller annenhver dag. Kjører ikke gryter i maskinen siden de tar en del plass, alle gryter vaskes for hånd her.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.