|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du en god oppskrift på jordbærkake?Madicken: Den hørtes god ut, det blir jo sukkerbrød med ostekake mellom dette!?
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en god oppskrift på jordbærkake?
Ja, det blir det jo, eller med fromasj, om man foretrekker en lettere variant. Jeg synes ostekrem-varianten er best. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en god oppskrift på jordbærkake?Om du skal ha rosa sukkerbrød så kan du jo bare ha oppi litt rosa farge fra Cacas, fås kjøpt på bla. Jernia.
|
|
|
|
#4 |
|
En Som Trener
|
Sv: Har du en god oppskrift på jordbærkake?Haha, det minner meg om den gangen jeg skulle prøve å lage en slik. Når jeg kom til toppen og skulle helle gele oppå (hadde jo vært lur og satt kaka tilbake i formen må vite) så tenkte jeg ikke på at kaka hadde krympet under steking og det var god plass til å renne ned imellom hele runden rundt. Og dessuten hadde jeg ikke tenkt på at jeg måtte bruke mindre væske og la den stivne litt først heller, så det ble lite glee på toppen, men desto mer gele rundt kaka og trukket godt inn i kaka. Den holdt seg greit sammen da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|