Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-12, 13:07   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan melde om at skoene jeg kjøpte er i lær på innsiden og utsiden, og kostet 299,-, og sitter veldig godt på foten. Jeg sliter sko veldig-veldig, og det er mer irriterende å måtte kaste et par til 1499,- etter en sesong enn et par til 299,-. :shrug:

Er det nå jeg skal tilstå at jeg kjøpte jeans til 199,- også?

Nå har jeg ikke sett deg, men jeg tror du er en sånn som har en kropp som passer i billige jeans og da er jo det helt sikkert helt suverent!!

Jeg er interessert i rapport om hvordan skoene er å gå i. Går du barbent i dem og får du gnagsår eller blir du veldig svett? Hvis nei og nei, skal jeg gi Økonomisko en sjanse.

Gammel 09-05-12, 15:58   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Nå har jeg ikke sett deg, men jeg tror du er en sånn som har en kropp som passer i billige jeans og da er jo det helt sikkert helt suverent!!

Olabukser til 199 har de i alle fall på Cubus, og de passer veldig mange kropper, tror jeg - også inkludert min, som vanligvis sliter bigtime med olabukser pga hofter og lår.

Jeg kan si meg enig i at de har mye ræl på Økonomisko, men det er da masse helt OK sko i skinn der også. (Jeg tenker ellers alltid at det er veldig greit å handle i butikker som er for "simple" for mange andre - da er det i alle fall liten sjanse for at noen dukker opp på fest i samme kjole som meg, f.eks. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 16:57   #3
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"... men er ikke det der almuen handler?"
-sitat Flettfrid Andresen

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.