Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-12, 13:17   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: La være å handle i butikk på grunn av navnet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg blir både svett og får gnagsår av mine dyre designerskinnpumps til 2500,- om jeg går barbeint i dem på varme sommerdager. Jeg tror ikke man bør forvente mer magi fra Økonomisko enn andre sko, altså.

Sant det, men du merker sikkert forskjell om man tar av seg skinnsko og tar på seg harde sko av skai altså. Da snakker vi gnagsår bare av å ha dem på, og klamt blir det på en helt annen måte.

Jeg har hatt småsko fra Vagabond de siste årene. De holder ikke mer enn en sesong, de blir litt stygge og utgåtte, men da har de blitt mye brukt da. Men gode å gå i har de stort sett vært hele veien synes jeg. Og det er jo ikke rådyre sko det heller. Kjøpte et par billigsko i fjor, som jeg bare måtte kaste, greide ikke å ha de på beina - og det blir ikke billig i lengden det heller.

Gammel 09-05-12, 13:20   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg går aldri innom Økonomisko, men jeg kunne gjort det om jeg visste at de har noe jeg ønsker meg der. De skoene jeg vet andre har kjøpt der, har jeg ikke likt utseendet på.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 13:21   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Sant det, men du merker sikkert forskjell om man tar av seg skinnsko og tar på seg harde sko av skai altså. Da snakker vi gnagsår bare av å ha dem på, og klamt blir det på en helt annen måte.

Ja, men nå snakket Maverick engang om skinnsko i innlegget du svarte på da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 13:30   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Nei, gjorde hun? Jeg tror det er skinn inni og skai utenpå - eller tar jeg feil? Og hvis ja - er det jevngodt med skinnsko?

Gammel 09-05-12, 13:35   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, gjorde hun? Jeg tror det er skinn inni og skai utenpå - eller tar jeg feil? Og hvis ja - er det jevngodt med skinnsko?

Jeg skrev lær på utsiden og innsiden. Eller skinn, da. Det er sånne med kilehæl. (Og det er i hælen det er spart penger, så klart.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 13:47   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du tar feil, hun skrev lær på inn- og utside. Lær er det samme som skinn.

Sko med lær på innsiden og skai på utsiden tror jeg ikke jeg har vært borti, og jeg ville nok betegnet dem som skaisko.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 13:54   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du tar feil, hun skrev lær på inn- og utside. Lær er det samme som skinn.

Sko med lær på innsiden og skai på utsiden tror jeg ikke jeg har vært borti, og jeg ville nok betegnet dem som skaisko.

Det finnes sko med lær på innsiden ja - de er ikke fullt så klamme som skaisko, kanskje, men definitivt ikke fullgod som lærsko.

Dog - sko man bruker kun noen få timer om gangen kan godt være av skai altså. De kan nok godt kjøpes på økonomisko også

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.