|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris og kvalitet - spin off
Nei, det henger ikke alltid sammen. Jeg har vært utrolig skuffet over enkelte merker som f.eks. Chill Norway og enkelte dyrere barneklær. Men på den andre siden er det sjelden jeg blir kjempeimponert over de billigste tingene, så min erfaring er at det oftest lønner seg å betale. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Sv: Pris og kvalitet - spin offNoen nevnte bh-er. Jeg er vel en av de få som fint kan kjøpe gode bh-er på Lindex og KappAhl. Det er fordi jeg er lett å kjøpe bh til. Trenger nesten ikke prøve. Kjøper jeg 75 B eller C sitter den som et skudd og føles behagelig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pris og kvalitet - spin offStort sett er det min erfaring at pris og kvalitet henger sammen, ihvertfall til en viss grad. Når man kommer over et visst nivå, er det gjerne design o.l en betaler for. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Stort sett ja, bortsett fra at gode råvarer ofte er billigere i spesialbutikkene enn på supermarkeder som Meny. Og dertil både av bedre kvalitet, i bedre utvalg og penere behandlet. Jeg blir faktisk direkte rasende av å se på ferskvarediskene i de fleste Meny- og Ica-butikker (med unntak av de som satser ordentlig på ferskvare), de er alltid overpriset, har lagt lista ufattelig lavt (to typer fiskefilet, to typer kjøtt og fire typer ost), og enda klarer de ikke å følge ordentlig med og skifte ting ut i tide.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Eller på smartclub. :nytelst IKEA-smartclub-psykotiker: |
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Enig i det. Men i svaret mitt tok jeg utgangspunkt i at den beste maten finnes hos spesialister. Isdøe, vår lokale slakter, ble av Helkstrøm omtalt som Norges beste slakter. Og maten er ikke spesielt dyr der, heller. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|