Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Enkelte hundeeiere er rare vesener

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-12, 10:12   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesner

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Det er trasig for oss som faktisk passer på hundene våre og som selvsagt plukker opp etter dem også. Vi blir nemlig uglesett som potensielle "forbrytere" pga at noen idioter ikke tar ansvaret ved å ha hund mer alvorlig.

Nemlig - for majoriteten av hundeeiere, dømt ut fra superenkel forsking - de folka jeg kjenner med hund - er nemlig fornuftige folk som holder hunden i bånd og peller opp møkka etter den. Og blir de stempla som potensielle idioter, nettopp fordi det innimellom dukker opp tankeløse vesner som lar hunden ture fram uten kontroll? Jepp, det blir de.

Gammel 11-05-12, 15:12   #2
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkelte hundeeiere er rare vesner

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nemlig - for majoriteten av hundeeiere, dømt ut fra superenkel forsking - de folka jeg kjenner med hund - er nemlig fornuftige folk som holder hunden i bånd og peller opp møkka etter den. Og blir de stempla som potensielle idioter, nettopp fordi det innimellom dukker opp tankeløse vesner som lar hunden ture fram uten kontroll? Jepp, det blir de.

Dette stemmer ikke med min erfaring. Jeg kjenner mange hundeeiere, men ingen som alltid holder hunden i bånd. Ingen som fullt ut respekterer båndtvangen på sommerstid. Ingen som ikke av og til lar være å plukke opp bæsjen fordi "det er vel ingen som går akkurat her..?". Og ingen som virkelig har full kontroll på hunden i en ekstremsituasjon. Mennesker som ellers er oppegående, og som i en diskusjon som denne ville mene at akkurat slik de gjør det er helt realt og akseptabelt. Vel, i mine øyne er det ikke det.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.