Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Burde jeg bytte?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 15:48   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

slutter meg til koret: bytt hvis du føler for det. Liker også godt disse Gant hettegensere (jeg går ut ifra, at den var til deg selv) men synes de er aaaaaalt for dyre.

Gammel 04-10-06, 19:12   #2
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

slutter meg til koret: bytt hvis du føler for det. Liker også godt disse Gant hettegensere (jeg går ut ifra, at den var til deg selv) men synes de er aaaaaalt for dyre.

Niks, den var til guttungen. En fin rød hettegenser til den nette sum av 784 kr. Er verden blitt gal?!? Noen har bare for mye penger. Hadde han fått en flekk på den jeg ikke fikk bort, hadde jeg sikkert følt at verden ikke kom til å stå til påske. Til jul fikk han en håndlaget bamse av de samme, til ca samme pris, veldig fin, men den står bare i hylla.

Gammel 04-10-06, 19:18   #3
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Åh.. Reimatec kommer i sko også??

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:27   #4
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Åh.. Reimatec kommer i sko også??

Jepp! Har akkurat oppdaget det selv, da jeg sjekket ut vinterdresser på hjemmesiden deres. Og det er ei her inne som anbefaler de veldig. Når de i tillegg står i stil med vinterdressen til Junior er jeg solgt ihvertfall

Gammel 04-10-06, 21:36   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ja! BYTT!
Er helt sikker på at din far ønsker at barnebarnet har gode varme føtter mens han har "sandal-vær" i Spania.

Gammel 04-10-06, 23:15   #6
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg (barna) aldri prøvd Reima skoene, men jeg har sett de og de virker veldig stive og tunge. Iallefall for små føtter. Mulig jeg tar feil, men det var veldig vanskelig å bøye sålen. De er sikker veldig fine til litt større barn vil jeg tro

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 22:31   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville byttet
Kjøpte Reima Tec sko til storebror i fjor og de passer i år også
Han og jeg har aldri vært så fornøyd med vintersko noensinne!!
Har nettop kjøpt makne til Oliver

Gammel 04-10-06, 20:16   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Niks, den var til guttungen. En fin rød hettegenser til den nette sum av 784 kr. Er verden blitt gal?!? Noen har bare for mye penger. Hadde han fått en flekk på den jeg ikke fikk bort, hadde jeg sikkert følt at verden ikke kom til å stå til påske. Til jul fikk han en håndlaget bamse av de samme, til ca samme pris, veldig fin, men den står bare i hylla.

Da ville jeg kjappe meg til butikken endda fortere !

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.