Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påskeharetradisjoner??

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 16:06   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Påskeharetradisjoner??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvilken dag kommer så denne haren, da?

Jaja, det får fortrinnsvis bli en dag jeg IKKE er på føden...

Puster lettet ut over å slippe utkledning. En høygravid påskehare tror jeg ville blitt for mye, rett og slett...

Han kommer påskeaften. Da har han gjemt egg med godterier et eller annet sted i huset.
Har heller ingen morforestillinger mot denne haren, og ble introdusert på samme måte som deg.

Det er greit at man slipper å sy seg harekostyme.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 17:27   #2
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Påskeharetradisjoner??

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Puster lettet ut over å slippe utkledning. En høygravid påskehare tror jeg ville blitt for mye, rett og slett...

Det var en film en gang husker jeg, hvor det var en høygravid dame som var påskehare, og hun endte på føden..

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Vi har ikke hare, men har laget oss vår egen tradisjon. Ungene leter etter påskeegg på påskeaften. Jeg lager rebuskart og de er ivrige i letingen!

Forrige dagen fikk jeg bekreftelse på at dette er blitt noe ekstra koselig for ungene for 11 åringen spurte så pent om det ble slik igjenn i år...

Det blir det!

Sånn er det her og. En tradisjon jeg har vokst opp med, og vi koser oss alle sammen med både å lage rebusene for hverandre og å lete opp egget til slutt. Så morsomt at dere også har denne tradisjonen!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.