Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-12, 11:24   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gikk (nesten) galt i bryllupet ditt?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg overlot alt av bryllupsplanlegging til Mannen, så alt gikk på skinner. :enkeltpenkelt:

Det kunne aldri jeg gjort. Da hadde det ikke blitt mye greier på ting.

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Det minner meg på at jeg kjørte hjem selv jeg. Kunne jo ikke drikke noe mer enn strengt nødvendig pga at det var håpløst å gå på do med den digre kjolen. Og da var ikke alkohol vanskelig å velge bort. Men jeg hadde jo ikke tenkt på at det var litt vanskelig å kjøre bil i den kjolen heller og jeg hadde ikke med noe skift...så jeg kjørte hjem kl 5 om natta med Stayups, korsett, sko og brudeslør. Godt jeg ikke ble stoppet i kontroll, ville vel ha tatt livet av den gamle lensmannen.

Ser det for meg. Fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Sånn bortsett fra at min far og kjæresten ikke rakk seremonien og han ikke var edru så gikk alt som det skulle.

Eh. Hvem var full? Far eller brudgom? Og Hvem gjør sånt i et bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh, Inagh! :leser henført:

Nydelig historie!

Hos oss gikk det aller meste på skinner, og dagen ble akkurat så fantastisk som vi ønsket.

Men jeg ble litt stressa før vielsen. Jeg var fem minutter forsinket, og måtte i tillegg stå ca 10 minutter på kirketrappa og vente på organisten som var forsinket. Det så egentlig ut som om hun hadde glemt hele greia. Det så ut som om hun kom rett fra luking i hagen. Og da søsteren til svigermor (som hadde pyntet kirken) skulle gi beskjed om at hun skulle vente med å begynne å spille til ungene hadde gått opp gulvet, ble hun hysjet på, og dama begynte å spille med en gang. Pompen var ikke fylt to år engang, og jeg var redd han skulle bli skeptisk til å gå opp med orgelmusikken. Det gikk heldigvis bra.

Mannen stressa litt da, for ingen inni kirken visste at det var hun som var forsinket. Jeg er født 5 min for sent, så alle trodde selvfølgelig at det var jeg som somlet. Evt hadde ombestemt meg.

Og fotografen var visst ikke så proff som han skulle ha det til.
Bildene ble helt grusomme. Jeg nektet å hente de ut, og han ringte meg da han hadde bearbeidet de. Vel, de så fremdeles ikke bra ut. Så vi har ingen fotografbilder fra dagen. Det er sårt kjenner jeg. Og han fikk selvsagt ikke en krone fra meg.

Gammel 16-05-12, 11:42   #2
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingenting gikk galt egentlig. Ikke synes jeg det var mye å ordne i forkant heller. Bortsett fra å bestille kirke, lokale og egne klær. Resten tok våre foreldre seg av.

Men vi glemte å ta med oss noe som helst til overnattingen etter bryllupet. Så vi dro nå hjem dagen etter iført hver vår lånte morgenkåpe, jeg i hvite silkesko og han i svarte lakksko, med brudekjole, slør og dress under hver vår arm. Vi var nok litt av ett syn der vi gikk til bilen. Men pyttsann.

Gammel 16-05-12, 14:38   #3
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Eh. Hvem var full? Far eller brudgom? Og Hvem gjør sånt i et bryllup?

Min far og hans kjæreste. Det var pappa som var beruset, og han som hadde gjort så de kom for sent. :sliten:

Gammel 16-05-12, 15:18   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Min far og hans kjæreste. Det var pappa som var beruset, og han som hadde gjort så de kom for sent. :sliten:

Uff da.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.