Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Erfaring med bytte av børster på vaskemaskin?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-12, 09:02   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med bytte av børster på vaskemaskin?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har nettopp måttet bytte børstene på vår 4,5 år gamle Siemens-maskin. Da dette var en slitasjeskade så ble ikke det dekket av reklamasjon eller garanti fikk vi opplyst. Er det også deres erfaring? Måtte dere betale selv? Hvor lang tid har maskinen vært i bruk før børstene måtte byttes? Vi er en familie på fire, så den går jo endel. Og snart blir vi fem så da kan vi jo regne med enda kortere tid til de ryker neste gang

Vil legge til at jeg ikke har følelsen av å ha blitt lurt altså, og vår erfaring er at Siemens er greie å ha med å gjøre ift reklamasjon og garanti. Men vil gjerne høre andres erfaringer.

Tull egentlig. Ja, det kan nok regnes som en slitasjedel, men skal være såpass lenge at dette absolutt skal gå inn under 5 års reklamasjonsrett om de ikke han vise til unormalt bruk. Jeg hadde ikke gitt meg på denne. Det er ikke fem års garanti på maskinen - hvis det er det, så skal jaggu godt gjøres at de skal mene at dette ikke er en garantisak heller. I så tilfeller så skal man vel snakke om "forventet slitasje", hvilket det skal komme fram informasjon ved om kjøp eller i brukerdokumentasjonen.

Sist redigert av mrc : 18-05-12 kl 09:10.
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.