Sv: Hvilke farger til gammelt kjøkken?
Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.
Bortsett fra kjøkkenet, var resten av huset lyst og nøytralt. Så ut som om badet er nyoppusset, og det var riktig lekkert. Og for en stor hage og terrasse, der misunner jeg deg virkelig! 
Kjøkkenveggene var virkelig gyselig, uhh.... skjønner du vil male over! Hvis det blir stor oppussing i løpet av et par år, så hadde jeg bare malt inni profilene på dørene. Selv om det er et herk å holde rent, så kan du vel leve med det en stund.
Det kan jeg meget fint gjøre. Og jeg tror ikke profilene er malt heller, så i stedet for å fikle så veldig med å male inni, og bare profilene, så spraymaler jeg hele døra på utsiden og kantene. Inni er de jo hvite allerede.
Det er jo noe småtteri av andre ting som må gjøres også. Det gule soverommet har tapet som har begynt å løsne litt nederst enkelte steder, og det er teppegulv på et soverom, og i trappa opp. Det må ut. Under tipper jeg det er tregulv, for i rommet utenfor er det malt tregulv. La oss håpe det ikke er hel-limt...På det gule rommet skal jeg ha på ferdigmalte plater tror jeg.
|