Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

"Må ha" fra IKEA

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-12, 18:11   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Må ha" fra IKEA

Jeg kjøper alltid sånne ISTAD-glidelåsposer eller hva de nå heter. Og ørten store, blå oppbevaringsbager som brukes til alt mulig her i huset fra leker til klesvask til oppbevaring i kjelleren.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 18:20   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Batterier, lyspærer, zip lock poser, "dekk oppbevaring poser" til klær som skal på loftet.

Har man baby så er de nye solteltene geniale. Vi bruker vår hver dag.

Billige perler, perlebrett, smikker, plastfat og kopper, spøkelse nattlamper, puttebokser,

Kommer jo helt anpå hva man trenger. Vi har mye IKEA.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 23:30   #3
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips!

Trenger og trenger.

Bruker å kjøpe noen litt fine glass, litt annet dill og dall til kjøkkenet, lamper, spisebrikker, sånne runde sitteputer til stoler og sånt når jeg bare har hatt håndbagasje.

Tenkte litt større ting også.
Ser selvfølgelig at mye jeg synes er fint har dere f.eks. kjøpt på IKEA og irriterer meg grønn hver gang, men nå kommer jeg selvfølgelig ikke på noe.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 07:11   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg kjøper alltid sånne ISTAD-glidelåsposer eller hva de nå heter. Og ørten store, blå oppbevaringsbager som brukes til alt mulig her i huset fra leker til klesvask til oppbevaring i kjelleren.

Jeg har også ei røys med sånne blanke, store poser med glidelås, som egentlig er for å oppevare dyner i, men som brukes til alt av tøy som skal oppbevares. Genialt. Jeg har sikkert 10 sånne, men kunne hatt enda flere. Og de blå brukes på samme måten, men i og med at de er åpne er ikke de like anvendelige til klær synes jeg.
Lys
Servietter
Blomster

Og av møbler har vi også en del IKEA.

Når jeg skal til med å pusse opp snart, så blir det også en tur til IKEA.
Jeg IKEA.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.