Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er vanlig leggetid for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når er vanlig leggetid for deg?
Før 19 1 0,42%
19 0 0%
20 0 0%
21 1 0,42%
22 35 14,83%
23 98 41,53%
00 78 33,05%
01 21 8,90%
02 2 0,85%
03 og senere 0 0%
Deltakere: 236. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-12, 13:22   #41
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er vanlig leggetid for deg?

Planen er 23, men det blir alltid nærmere midtnatt. Står opp 615, så burde nok ha lagt meg seinest 23.

Gammel 23-05-12, 13:25   #42
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I seng et sted mellom 01 og 02, sliter med å finne søvnen så da leser jeg gjerne en times tid.
Oppe og blomstrer (NOT) senest 06.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:33   #43
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Prøver meg på kl. 23, det blir aldri før kl. 23.30 og som regel bikker klokken midnatt med et par minutter.

Gammel 23-05-12, 13:36   #44
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Prøver meg på kl. 23, det blir aldri før kl. 23.30 og som regel bikker klokken midnatt med et par minutter.

Samme her. Jeg skal bare, som regel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:37   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde faktisk at det var veldig mye vanligere å legge seg etter midnatt/etter kl. 01 og så videre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:42   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjelden før 00:30. Altfor sent.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 13:51   #47
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi prøver før 2300, det slår sjelden til. 2330 er vel vanligst. Vi står opp igjen 6. Innimellom der har vi stort sett skiftet på en seng og hentet inn en toåring.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:05   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Sånn er det i grunn her også. Skal prøve være i seng før 23, går aldri. Og når klokka først er passert 23, kan den likegodt bli midnatt. Så midnattish er det stort sett her. Står opp ca 7 og får da i underkant av sju timar, litt for lite men på sommartid går det fint.

Gammel 23-05-12, 14:06   #49
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg trodde faktisk at det var veldig mye vanligere å legge seg etter midnatt/etter kl. 01 og så videre.

Etter klokka ett er jo veldig seint hvis man skal stå opp tidlig, klokka sju eller før. Det er ihvertfall ikke i nærheten av nok søvn for meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:10   #50
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg prøver å komme meg i seng rundt 22.30,og så leser jeg eller spiller på tlf litt før jeg slukker lyset. Opp 6.30,så jeg bør aller helst sove før 23.30.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:12   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Etter klokka ett er jo veldig seint hvis man skal stå opp tidlig, klokka sju eller før. Det er ihvertfall ikke i nærheten av nok søvn for meg.

Jo, nei, det vet jeg jo. Men jeg bare trodde det var vanligere.

Gammel 23-05-12, 14:13   #52
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje prøve å legge seg tidligere?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:14   #53
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vel vanligvis i seng rundt midnatt på hverdager - mellom 23.45 og 00.15, som regel. Klokka ringer 06.50.

Gammel 23-05-12, 14:20   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Planen er mellom 22 og 22:30, det blir som regel nærmere 23, men aldri senere enn 23. Er det jobbdag står jeg opp 5:30 eller 6:15 avhengig av om jeg skal hente eller levere i bhg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:20   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kanskje prøve å legge seg tidligere?

Joda. Prøver stadig.

Gammel 23-05-12, 14:22   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje du står opp litt seinere? Selv om jeg ikke helt ser de store mulighetene for det når du har skoleunger.

Gammel 23-05-12, 14:28   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kanskje du står opp litt seinere? Selv om jeg ikke helt ser de store mulighetene for det når du har skoleunger.

I ukene jeg ikke har barn varierer det fra 06 til 09. I ukene jeg har barn er jeg stort sett oppe 06:30.

Gammel 23-05-12, 14:29   #58
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Midnatt. NOen ganger før, andre ganger senere. (bombe!)
Jeg står opp klokka 06:00 (eller: klokka ringer 06:00)
jeg er ikke trøtt - men har jeg mulighet så kan jeg sove så lenge at jeg blir bekymret for liggesår, omtrent

Gammel 23-05-12, 14:33   #59
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Joda. Prøver stadig.

Når du har funnet løsningen så legg den gjerne ut. *konstant underskudd på søvn*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 14:45   #60
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Tja, mellom 23 og 00.
Klokka ringer 5.55 om morran.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.