|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?Jeg blir mer oppgitt over dyrt ræl som kjøpes av besteforeldre enn billig ræl som gis i barnebursdager. Heldigvis synes jeg ungene får en del ålreit i presang, men noe ræl blir det jo.
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?
Enig. Vi ser jo av flere tråder her at alt er relativt rundt hva man trenger. Jeg kjenner meg for eksempel ikke igjen i at man trenger ubegrenset av noen klesplagg fordi de forsvinner - selv om klærne i seg selv er fornuftige nok. Når jeg tenker på hvor glad storebror har blitt for noe av Ben10-rælet (ja, jeg synes det er ræl) han fikk til barnebursdagen, synes jeg likevel det hadde mer verdi enn om han der og da hadde fått en pakke fargeblyanter han kanskje trenger om 3 år (vi har mer enn nok) - selv om også jeg foretrekker å gi bort mer ordentlige ting, av typen farger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hvordan kan man hindre at barna får for mange ting?Apan: Det er min familie som har en prinsipiell holdning til det. Jeg styrer ikke gavene annet enn å svare på bursdagsønsker.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mye bedre med penger enn drøssevis av leker som bare ligger der. Mine begynner å få en god sum hver nå.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Når familien vil gi det, er det jo greit nok. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|