Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi meg styrke!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-12, 11:20   #25
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gi meg styrke!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Den dagen min mor ringer på Skype, blir jeg Hun har mer enn nok med finne ut av mobilen hun har hatt i fem år.
Ellers snakke jeg bare med henne 1-2 ganger i måneden, egentlig.

Man kan si mye om mamma, men det er altså ingen tvil om at hun er den tekniske av mine to foreldre. Min far har en "teknisk" utdannelse, men han er definitivt bedre på teori enn på praksis. Mamma har aldri vært for å prøve ut nye ting, og etter at jeg flyttet ut hjemmefra sitter hun jo mye alene hjemme (siden pappa pendler mye og bor i Oslo mesteparten av tiden), så sånn sett er jeg glad for at hun tar ansvar selv og kontakter folk både IRL, på skype og på Facebook.

Og det ER virkelig hyggelig å snakke med henne innimellom, altså, selv om det kan bli litt vel mye værprat og "jeg har måket snø/ryddet garasjen/klippet gress"-oppdateringer. Jeg ser henne jo ikke så ofte jeg heller, siden hun bor i Bodø og jeg bor i Oslo. Jeg må bare lære meg å ikke ringe opp når jeg _egentlig_ ikke er klar for det. Det trengs mental forberedelse for å takle 1-1,5 time av det der. Hehehehe... I alle fall når man er hormonell viser det seg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.