Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tråden for oss som er utrolig gode i svada-prat

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-12, 20:58   #1
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for oss som er utrolig gode i svada-prat

Jeg er forferdelig dårlig på svada. Jeg var alltid den som slet med å skrive stiler med masse flotte skildringer av alt mulig på skolen. Fremdeles er jeg veldig kort og konsis når jeg skriver og en reser på å korte ned på ting andre folk har skrevet hvis jeg får noe til gjennomlesing. Gubben er derimot veldig god på å greie ut om ting i det vide og brede før han får sagt det han skal si. Av og til tar utålmodigheten overhånd i meg og jeg blir litt sånn kom-til-poenget-da-for-h....!

Gammel 25-05-12, 22:11   #2
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Gubben er derimot veldig god på å greie ut om ting i det vide og brede før han får sagt det han skal si. Av og til tar utålmodigheten overhånd i meg og jeg blir litt sånn kom-til-poenget-da-for-h....!

Jeg er ikke god på skriftlig svada. Ikke i det hele tatt. Men om jeg kan litt om et emne, kan jeg nok klare å snakke mye svada rundt det om det trengs ja.

Gammel 25-05-12, 22:21   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Nei, men som etter hvert erfaren sensor, kan jeg melde at det ikke virker på meg. I det hele tatt.

Eksaminand: Hva? 2?! Men jeg snakket jo hele tiden!
nolo: Ja, men ikke om det du ble spurt om.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.